Forum miłośników i użytkowników samochodów marki BMW z Ostrowca Św. i okolic
witam wszystkich ma problem z swoją e 36 2.O benzyna a dokładniej ;
nie dawno zrobiłem swapa w swojej bmw i zaczeły się problemy
1 nie równa praca silnika
2 jak jest zimny to jest w miarę oki ale zaraz głupieje
3 falowanie obrotów
4 zaczyna falować i czasami gaśnie
5 duże spalanie paliwa ,tak jak by go zalewało, po 4 tyś obrotów idzie normalnie .
i teraz pytanie co to jest ?????????? mechanik robił i nic nie zrobił pomocy .
Ostatnio edytowany przez pawlo e36 (2010-12-16 16:01:01)
Offline
1. Dużo przyczyn: świece, cewki, kable WN, pompa paliwa, wtryski, czujnik, nawet filtry, itd...
2. Bo jest jeszcze na ssaniu lub sonda lambda zakłóca prace przepływki na ciepłym.
3. Najczęściej lewe powietrze na dolocie i/lub niesprawny krokowiec.
4. Połączone ze źle działającym przepływomierzem lub uszkodzoną listwą podciśnienia.
5. To nie mechanik
Więcej tu: mam mały problemik i tu: Niskie obroty na ciepłym silniku, na zimnym OK
Co Wy z tymi obrotami tak hurtowo
Offline
pompa paliwa sprawna
-przepływka dobra
-guma dolotu nowa
-świece nowe
-filtr nowy
-listwa wtryskowa z legulatorem dobra
nie wiem jeszcze jak cewki bo ostatnio coś kulał na jeden gar ,możliwe że wężyki są zile podłączone pod kolektorem ?????????
Offline
pawlo e36 napisał:
nie wiem jeszcze jak cewki bo ostatnio coś kulał na jeden gar ,możliwe że wężyki są zile podłączone pod kolektorem ?????????
Jakby były źle podłączone, nie wiem czy by w ogóle odpalił… może...? Sprawdź wszystkie węże z powietrzem, te podłączone do: krokowca, odmy, itd.
Offline
niby są oki tym bardziej że nowe były co nie które
możliwe że cewki mogą tak też powodować ?????????????????
najlepsze jest to że jak na cisne taki odpowietrznik co sie znajduje obok kolektora to jest spoko nie faluje a jak puszcze to znowu lipa ???????
http://img299.imageshack.us/i/img0533z.jpg/ a dokładniej ten ,
Posty scalone przez Roman
Ostatnio edytowany przez pawlo e36 (2010-12-16 19:18:17)
Offline
kupiony był z listwą i 1OO% sprawny ale [powiedz mi do czego jest ten odpowietrznik na foto bo ja go nacisnę i jest spoko jak puszcze padaka
Silnik krokowy chyba to może być to padnięte /???
Ostatnio edytowany przez pawlo e36 (2010-12-16 21:35:40)
Offline
okik ale on ma być podłączony do filtra paliwa tylko tego metalowego ????????????? czy gdzie spoko by było jak by ktoś miał schemat podłączenie ty wężyków
to jest tak jak by był cały czas na ssaniu chodził bo pali dużo
Posty scalone przez Roman
Ostatnio edytowany przez pawlo e36 (2010-12-16 21:44:15)
Offline
jak dobrze pamiętam , od przepustnicy przez zaworek nr 7 przez elektrozawór nr 3 do tej okrągłej puszki i dalej do zbiornika paliwa. Ale nie jestem pewien bo u mnie też nie jest nigdzie podłączony pali dużo bo jest zła mieszanka paliwo+powietrze.
A tak w ogóle to: zapraszam na spota do Ostrowca, w większym gronie i widząc problem na żywo jest dużo łatwiej znaleźć przyczynę (domyślanie się i wróżenie już mi się znudziło ) bo z tego co piszesz że jak otworzysz mu dopływ powietrza tym zaworkiem nr 7 to jest ok - napewno obroty są troche za wysokie, ale przez jakiś czas jest ok to by wskazywało na krokowca lub zatkany któryś z jego przewodów. Słyszałem też że jeżeli wałek rozrządu jest wytarty też mogą być takie objawy.... ale temat rzeka można by było pisać i pisać (żeby chociaż za ilość postów były jakieś nagrody )
PS jako że moderator tego działu jest chwilowo nie obecny, a ja także jestem moderatorem to: nie pisz postów jeden pod drugim, tylko użyj opcji edytuj. Pozd. Roman
Ostatnio edytowany przez Roman (2010-12-16 23:15:37)
Offline
spoko ROMAN dzięki wielkie za pomoc do was będe chciał sie wybrać na pewno tylko nie wiem kiedy muszę to auto zrobić bo na benzynie to pali jak oszalała ale na pewno się zjawie .
a więc sprawa wygląda tak ;
wczoraj chciałem odpalić auto i lipa łapał ale nie zapalił i dziś to samo dodam jeszcze że paliwem wali
okazało sie że paliwo kapie z kolektora wydechowego ,zastanawiałem sie czemu tyle pali okazuje sie że cały czas go zalewa
dlatego też się zbiera po 4 tyś dostanie obroty i przepala to paliwo , złe spalanie na świecach ,falowanie ,łocze to w jedno i na 8O% jest to przez
zalewanie go i teraz pytanie do was dlaczego go zalewa dodam jeszcze że jak jest plus n+ temperatura to pali jest -1O nie pali
Posty scalone przez Roman
Offline
pawlo e36 napisał:
a więc sprawa wygląda tak ;
wczoraj chciałem odpalić auto i lipa łapał ale nie zapalił i dziś to samo dodam jeszcze że paliwem wali
okazało sie że paliwo kapie z kolektora wydechowego ,zastanawiałem sie czemu tyle pali okazuje sie że cały czas go zalewa
dlatego też się zbiera po 4 tyś dostanie obroty i przepala to paliwo , złe spalanie na świecach ,falowanie ,łocze to w jedno i na 8O% jest to przez
zalewanie go i teraz pytanie do was dlaczego go zalewa dodam jeszcze że jak jest plus n+ temperatura to pali jest -1O nie pali
Kolego a sprawdź sobie podciśnienie czy czasem nie ma w nim paliwa, Miałem raz przypadek podobny do Twojego i właśnie sie okazało ze w podciśnieniu jest paliwo. Sprawdź to na odpalonym silniku, i zdejmij wężyk podciśnienia np. z listwy wtryskowej, i jak nic z tego wężyka nie będzie wyciekać to ok. Przy okazji sprawdź czujnik temp. silnika, sprawdź czy uszczelka na pokrywie zaworów nie przecieka i czasem olej nie dostaje sie na cewki i świece, jeżeli trzeba to wymień świece. Jeżeli w/w rzeczy sa w porządku to sprawdź kompresje na cylindrach. Jak nie będziesz dawał rady to zapraszam do monster garage
Offline