Forum miłośników i użytkowników samochodów marki BMW z Ostrowca Św. i okolic
Papay chętnie kupię ale pod warunkiem że zostaniesz moim sponsorem i będziesz mi codzienne tankował hehe taki wóz to już rarytas , niestety mnie na taki nie stać , tym bardziej na jego utrzymanie , a kupić żeby w niedzielę wyjechać to może za kilkanaście lat jak się czegoś w życiu dorobię
Offline
Panowie musze wam to powiedziec- NIE OPŁACI SIE ROBIC SWAPA Z 1.6 na 1,8is czy 2.0 czy nawet na 2,5 bo te samochody sa podobne cenowo taka jest prawda.... jesli chce sie samochod zeby palił 10L to sobie trzeba kupic np. 1.6 lub 1,8 lub 2.0 i załozyc gaz a jak chcecie pałowac to od 2,5 litra w zwyz- koszt swapa to ok 5000zł taka prawda jak sie chce cos miec pozadnego a nie jelito- jeszcze jak sie samemu tego przełozyc nie umie to hohoho- sprzedaj stary ten samochód kup 2,5lita i bedzie po problemie, jak poszukasz to kupisz za to samo co sprzedasz obeny i tez w zajebis... stanie, pamietaj ze nie tylko twoj jest taki super a nie widziałem w zyciu samochodu do ktorego bys nie dołozył tylko do jednego wkładasz wiecej a do drugiego mniej ale to tez juz zalezy jak sie kupuje... PiSSS
Ostatnio edytowany przez rob@k (2011-04-11 16:45:20)
Offline
Dokładnie tak jak mówi rob@k i ekhm.... moja mama jak jeździ to pali e30 1.6 m40 - 12 litrów gazu, a jak jeżdżę ja to pali bagatela 15-16, m50 ekonomiczniejsze i inna jazda, więc wymiana opłacalna- ale nie "swapem". No chyba że w e30 bo tutaj m50/2 nie było. Zależy co kto od samochodu oczekuje
Offline
No bo 1.6 za mały motor, a za ciężka buda... 1.8 paliłoby mniej
Ostatnio edytowany przez Karol (2011-04-11 21:21:52)
Offline
kamilostrowiec napisał:
Ja mam spalanie około 11 l ... dlatego myślę że jak i tak leje ile leje to lepiej mieć chociaż z tego frajdę
No dokładnie, ja w swoim 2.5 też mam spalanie średnie 11L E95. Więc wniosek nasuwa się sam
Offline
rob@k napisał:
Panowie musze wam to powiedziec- NIE OPŁACI SIE ROBIC SWAPA Z 1.6 na 1,8is czy 2.0 czy nawet na 2,5 bo te samochody sa podobne cenowo taka jest prawda.... jesli chce sie samochod zeby palił 10L to sobie trzeba kupic np. 1.6 lub 1,8 lub 2.0 i załozyc gaz a jak chcecie pałowac to od 2,5 litra w zwyz- koszt swapa to ok 5000zł taka prawda jak sie chce cos miec pozadnego a nie jelito- jeszcze jak sie samemu tego przełozyc nie umie to hohoho- sprzedaj stary ten samochód kup 2,5lita i bedzie po problemie, jak poszukasz to kupisz za to samo co sprzedasz obeny i tez w zajebis... stanie, pamietaj ze nie tylko twoj jest taki super a nie widziałem w zyciu samochodu do ktorego bys nie dołozył tylko do jednego wkładasz wiecej a do drugiego mniej ale to tez juz zalezy jak sie kupuje... PiSSS
Zgadzam się z tym co napisał rob@k, dlatego też zrezygnowałem ze swapa na coś mocniejszego...
Offline
zbyt wiele by mnie to kosztowało ... temat do zamknięcia
PODSUMOWANIE
dla zwykłego użytkownika SWAP nie jest opłacalny rozmawiałem z pewnym mechanikiem i w 4000 zl zmieścił bym się ze wszystkim .... ale czy warto ? mi się to nie opłaca
Offline
Post przeniesiony z działu Galeria
ozzi23 napisał:
...to może bym jeszcze pomyślał nad swapem na 2.0 choć to trochę mało .
a no mało ale przy swapie na is-a, potrzebujesz tylko goły silnik reszta powinna podejść…
Offline
Po co zmieniać na IS'a, a potem na coś pokroju m50 jak można od razu włożyć coś pokroju m50? IS fajny, ale myślę że szybko się znudzi, a 6 cylindrów to zawsze 6 cylindrów.
Offline
Karol napisał:
Po co zmieniać na IS'a, a potem na coś pokroju m50 jak można od razu włożyć coś pokroju m50?
a po co m50, a potem może m60 jak można od razu s70 wsadzić (domyślam się że chodzi o koszta... przy zmianie z R4 na R6 nie wystarczy tylko sam silnik zmienić )
Offline
Dobrze, ale m50 nie znudzi się tak szybko jak IS. A koszty wcale nie są dużo większe. M60 w e36 okej- tyle że tutaj mówimy o dużo większych kosztach aniżeli między IS-em, a M50
Ostatnio edytowany przez Karol (2011-09-29 16:02:53)
Offline