Forum miłośników i użytkowników samochodów marki BMW z Ostrowca Św. i okolic
Po wymianie sondy, resecie, sprawdzeniu świec, paru ustawieniach i poprawieniu dolotu jest wszystko super bunia zbierała się ładnie na Pb i na LPG ale pojawił się pewien problem, którego nie było wcześniej (tak mi się zdaje?). A mianowicie po kilku minutach jazdy na wysokich obrotach, robi się bardzo duże podciśnienie w zbiorniku paliwa takie że aż ciężko korek odkręcić przyczyną może być filtr węglowy lub zawór podciśnienia moje BMW to: e36 318ti m42b18
Pytanie: Czy mieliście podobny problem i co było przyczyną?
ps. odpowiedzi: zrób dziurkę w korku wlewu paliwa lub podłóż coś pod niego – proszę sobie odpuścić.
Offline
Zaraz, jak by był zapchany to by mi się robiło nadciśnienie w baku. Odpowietrzenie jest i to za dobre, stąd takie podciśnienie niby wszystkie węże, zaworki i inne pierdołki są dobre podejrzewam że to wina instalacji LPG - trzeba do gazownika jechać, tym bardziej że teraz na LPG mam za wysokie obroty biegu jałowego
Offline