Forum miłośników i użytkowników samochodów marki BMW z Ostrowca Św. i okolic
Mati320i napisał:
czy czujnik połozenia wałka rozrzadu moze byc odpowiedzialny za spadek mocy i falowanie na obrotach????
tak może być.
Mati320i napisał:
przepływka nowa
tzn. z ASO?
Mati320i napisał:
co powiecie na ten temacik?
sprawdź gumowe węże na dolocie, czy nie ma nigdzie dziury i przy okazji krokowy, czy działa i jeżeli wszystko jest ok, proponuje bume zabrać na kompa i się dowiesz który czujnik jest na złom.
Offline
Post został przeniesiony w odpowiednie miejsce....
Kolego spadek mocy w samochodzie o jakim piszesz moze byc tym spowodowany ale tez wieloma innymi przyczynami...podpinałeś sie pod kompa????
JA na samym poczatku zaczął bym od tego....
Jesli jest uwalony czujnik pokaze"cramshaft pusle generator"-jesli to czujnik wałka.
Jakie sa wogole objawy zaczął bys od tego...kiedy tej mocy brakuje....w jakim przedziale obrotów??? od samego dołu do np.3 tys czy wogole nie wkreca sie????
Ciezko zapala???
Jak zimny pali ładnie jak sie zagrzeje juz ciezko mu???
Konkrety:)
Pozdro.
Offline
Na pierwszy rzut oka to czujnik połozenia wałka rozrzadu lub tez czujnik polozenia wału korbowego( jak pojedziesz na kompa-zapraszam do funfy on ma sprzet do tego tylko musicie sie zgadac -to ci pokaze co jesli camshaft to czujnik wałka , jesli crankshaft do czujnik połorzenia wału korbowego- sprawdz najpierw to)
... powiedz jaki to silnik jest m50b20 czy m52b20???
Druga sprawa jak go odpalasz to cos tak jak by chciało i powoli odpalało?? jak by go zalewało przy odpalaniu???? pedał gazu wcisniesz do podłogi a on ma tak ze 2 sek. opóznienia zaczym sie wkreci???
Offline
no przy zapalaniu to musze pedał gazu wcisnac i za jakies 2 sekundy załapie i spuzinia sie wkrecajac na obroty naprzykład jade 70km/h na 4 i wcisne i bardzo mułowato sie zbiera a silnik mam m50b20
to jest e36 320i dokładnie
Posty scalone przez Roman
Mati320i, Nie piszemy postów jeden pod drugim, tylko używamy opcji edytuj. Zapoznaj się z regulaminem forum! [Modo] Roman
Offline
TAK TEZ MYSLAŁEM ZE MASZ BEZ VANOSA- OBEJRZYJ DOBRZE CZUJNIK JEDEN I DRUGI(CZY NIE JEST PEKNIETY U NASADY OBUDOWY, ZOBACZ TAKZE PRZEWODY CZY NIE SA JAKIES NARUSZONE-CIEZKO Z TYM ALE DASZ RADE.
WIEM ZE TO SMIESZNE ALE ZOBACZ TAKZE TO KOŁO ZEBATE OD WAŁU KORBOWEGO TO TAKIE CO SIE CZUJNIK WAŁU KORBOWEGO PRZY NIM ZNAJDUJE CZY NIE JEST JAKIES W BŁOCIE UCHLAPANE(NIGDY NIC NIE WIADOMO)) JESLI BEDZIE ZABRUDZONE TO TEZ MOZE BYC PROBLEM-CZUJNIK BŁEDNIE BEDZIE PODAWAŁ WARTOSCI.
NA TWOIM MIEJSCU PODŁACZYŁ BYM SIE DO KOMPA.... BEZDYSKUSYJNIE- NIE JEŹDZIJ Z UWALONYM CZUJNIKIEM BO MOZESZ USZKODZIC SILNIK.
Ostatnio edytowany przez rob@k (2011-02-14 22:35:56)
Offline
Polecam w G4- tam chłopaki maja części za dobre pieniadze- jak kupiłem czujnik MEYLE za 150zł - dobry i tani- nie kupuj jakis chinskich zamienników bo sytuacja sie zmieni na obecna za rok:)
Temat uważam za zamknięty
Offline