Helga - 2011-09-15 12:15:28

szczała, mam problem z moja e30 ostatnio zaczęło mi się dziać coś takiego, że jak jadę silnik łapie wysokie obroty i je utrzymuje 2000rpm 2500 i 3000rpm wyczytalem w googlu że to krokowiek i zeby go wyczyścić, zrobilem wszystko według instrukcji jak ludzie pisali aczkolwiek nie pomogło jeszcze kilka innych teori opisywało że przewód jakiś mogl spaść itd. tylko że u mnie wszystko jest OK. czy ktoś z tym problemem się spotkał,  czy może być to krokowy czy coś innego typu jakiś nie wiem... ?
Czy może ktoś z klubowiczów ma takowy i mogł by wypozyczyć żebym mogł sprawdzić czy to on czy nie coś innego bo szkoda mi stówe wydać na krokowca i żeby się okazało mi że dzieje się nadal to samo.


edytowany tytuł wątku przez Roman

Funfa - 2011-09-15 14:40:10

może to być tez np. wieszająca się przepustnica... przyczyn może być kilka i ciężko czasem zdiagnozować to przez forum :P

Roman - 2011-09-15 14:44:12

Helga napisał:

... że jak jadę silnik łapie wysokie obroty i je utrzymuje 2000rpm 2500 i 3000rpm wyczytalem w googlu że to krokowiek i ....

:hmmm: jak byś mógł trochę rozwinąć temat :) bo nie łapie :a to ciekawe: jedzie trzymasz gaz i obroty falują? czy jak? Krokowy daje znać tylko przy wolnych obrotach na biegu jałowym. Może listwa wtryskowa się wysypała lub nie jest dobrze regulowana przez podciśnienie z dolotu…

Helga - 2011-09-15 22:12:24

przepustnica się domyka sprawdzałem.

Rozwinąć temat: Jadę np po drodze i w trakcje jazdy trzyma obroty i auto przyspiesza cały czas, po wbiciu jałowego również utrzymuje obroty.

Roman - 2011-09-16 05:19:43

Zobacz: http://www.bmw-klub-ostrowiec.pun.pl/vi … php?id=525 może to coś podobnego.

Helga - 2011-09-16 18:24:04

regulator cisnieniamoze byc przypchany? co to jest i gdzie to? ide szukac w googlu dzieki napisze później sprawozdanie.

Roman - 2011-09-16 21:52:30

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/h/d/6.pngRegulator masz przy/pod listwą wtryskową, element nr 6 z rys. Sprawdź też czy przewód podciśnienia idący do niego nie jest zapchany (ten czarny, nr 11 z rys.) dasz rade zajechać jutro na spota? to obejrzymy sprawę :) Mógłbyś też dla pewności zrobić diagnozę komp., czy wszystkie czujniki są ok.

TOFIK - 2011-09-17 01:28:04

MOZE BYC TEZ CZUJNIK SSANIA,CZYLI TAM JAKIS KIJ OD TEMPERATURY I MYSLI ZE JEST SILNIK ZIMNY I DAJE WIEKSZA DAWKE PALIWA.A JAK ZE SPALANIEM SKOCZYLO COS??

Helga - 2011-09-17 10:20:49

podjadę dziś spokojnie bez problemu, spalanie raz za 50zł zrobię 150km a raz zrobie i 40km taka rozbierzność się zrobiła czemuś.

Roman - 2011-09-17 21:02:48

Sprawdź ten regulator, jak będzie dobry to na kompa i do sprawdzenia po kolei czujniki: szczególnie wałka rozrządu :tak: też może być tak że ta przepływka która jest niby dobra, jest nie dobra :a to ciekawe: za tak duże spalanie odpowiedzialne jest: ciągły tryb awaryjny i sonda lambda.

Rimbun Suites & Residences