dadzik - 2011-02-23 22:14:03

mam problem z rannym odpalaniem przy e39 2.5tds jakaś rada,akuma nowa świece też


edytowany tytuł wątku przez Roman

Skwirek - 2011-02-23 22:25:15

Witaj,

a filtr paliwa ...?

wtryski...?

jak już zapali to kopci z rury na jakiś kolor?

Pozdrawiam,
Marcin

Roman - 2011-02-23 22:59:03

Sprawdź filtr paliwa i pompę wtryskową. Obadaj czy przez noc, nie zbiera się przypadkiem powietrze w przewodzie paliwowym. Na ciepłym silniku pali ok?

Karol - 2011-02-24 12:10:59

Też bym stawiał na pompę wtryskową- dużo tds'ów na to choruje.

Paju - 2011-02-24 17:10:03

Wedle mnie to będzie nastawnik na pompie.

rob@k - 2011-02-24 21:16:58

Ile go musisz krecic z 15sek zanim odjara??? to samo jest tak jest ciepły silnik , chcesz odpalic powiedzmy po 2 minutach odkad przyjechałes i krecisz znow z 5sek lub lepiej zanim zajara??? jak zajara to silnik pewnie juz chodzi ok-mam racje???buchnie dymem jak zajara na zimnym po całej nocy????jaki kolor???? opisz cos jakie sa objawy nie jestesmy jasnowidzami :)

dadzik - 2011-02-24 21:52:19

CZEŚĆ.POWIEM WAM ŻE JAK JEST CIEPŁY TO PALI NORMALNIE,A RANO LUB GDY ZIMNY TO TRZEBA TAK Z 15 SEKUND POKREC ZANIM ZAPALI.Jak już odpali to pujdzie czarny smug,a potem biały.Prubowałem nawet kilka razy przekręcić kluczyk zanim go odpaliłem i też nic nie pomogło.Jak drugi raz po kilku sekundach chce zapalić to już jest lepiej.świece niby terz tak około 10 sek.się świecą zanim zgasną


dadzik zapoznaj się z regulaminem forum, szczególnie punkt №3 ! [Modo] Roman :)

rob@k - 2011-02-24 22:02:37

prad sprawdzałes??? jak kreci rozrusznik??? ciezko mu??? cos mi sie wydaje z tymi swiecami ze za mały prad z aku... kiedy akumulator ładowałes zapytam tak niesmiale??? banalne ale czasem to jest przyczyna-za słaby alu za mały prad dłuzej sie smiece grzeja- wiesz ze mamy za oknem z rana -15???stopni???

dadzik - 2011-02-24 22:07:53

akumulator zakupiłem nowy i kręcić kręci tyle że niechce załapać

Roman - 2011-02-24 22:20:58

Sprawdziłeś przewód paliwowy? Zrób taką próbę: zostaw bete na noc na jakimś wzniesieniu, tak aby tył był wyżej… Jeżeli rano zapali od razu, to trzeba założyć zaworek zwrotny miedzy filtrem paliwa a pompą. Sprawdź też próbówką czy na każdą świece daje prąd przy grzaniu, może któryś przekaźnik jest uwalony… i zapraszam do działu Powitania :)

rob@k - 2011-02-24 22:50:52

Podpinałeś sie pod kompa?

dadzik - 2011-02-25 18:55:09

Jeszcze się pod kompa nie podpinałem,bo niedawno kupiłem to autko i nie mam na razie kasy,myślałem że ktoś miał taki przypadek i coś mi na razie poradzi.Wielkie dzięki za pomoc bo na tych modelach się raczej nie znam,troszkę znam się na benzynie.

Roman - 2011-02-25 19:59:02

No wiesz… mało ci u nas tds-ów :huh: ale spróbuj zrobić tak jak Ci pisałem wyżej :gora: sprawdzić czy przypadkiem paliwo się przez noc nie cofa (zawór na pompie nie trzyma) lub któraś świeca nie grzeje (przekaźnik nie daje napięcia) A tak po za tym to przy teraźniejszych mrozach to 15 sek. kręcenia diesla to nie jest jeszcze tragedia :)

https://wymarzonezdjecia.pl/przegrywanie-minidv-mo krutor.pl internet pewelka